Volgers

maandag 7 november 2016

Magical Winter

Magische winter
Ik had de Magical Winter uitdrukvellen van Yvonnes Creations al liggen en zag tijdje terug de bijpassende kaarten om te borduren met bijpassend garen,




Ik vond het altijd tuttig, de geborduurde kaarten. Maar ja, het is natuurlijk wel, net welke kleuren en plaatjes je gebruikt. Dat doet wonderen. Deze is nog een beetje saai. Misschien pas ik dat nog aan.

Eens kijken of ik het ook red om er nog 1 te maken. Oefening baart kunst en tjonge....ik heb teveel hobbies haha. Ik vind het wel heel erg leuk om te doen!

Ben jij al met kerstkaarten bezig? 
Ik heb mijn berg kerstkaarten al geadresseerd liggen sinds eind september hihi.
Fijne maandag!

Liefs
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...