Volgers

vrijdag 18 november 2016

Less is more

Fase
Kennen jullie dat ook? Die fases: Ene keer ga je helemaal over de top dat je kaart bijna pakketpost wordt en de andere keer weer een periode dat het strak is ? Heerlijk vind ik dat en ik blijf mijzelf verbazen als totale newbie in de kaarten/scrapwereld. Ik ben van nature een actief persoon. Ik moet dus bezig zijn en dat is juist positief,

 Simpele sjieke mannenkaart. Lijkt scheef op de foto, is het zeker niet! 


Nog meer fases
Ook heb ik fases met haken, kleuren en dus kaarten maken. Dit heeft ook met mijn gezondheid te maken. Ondertussen haak ik nog steeds aan een deken, die bijna klaar is maar kan dat door diverse medische gezeur niet zo lang meer achter elkaar en dit wordt met de jaren helaas ook erger. Daarom doe ik ook kleuren erbij, wat momenteeel ook niet gaat. En kaarten maken is erg divers qua bewegingen en dus minst belastbaar voor mijzelf. Behalve het lang zitten. Ik heb een goeie stoel en dit ligt echt aan mij :D  Vandaar dat je soms ineens veel papierfreubels ziet of ineens veel kleuren of haken.

Simpele mannenkaart

Out of the box
En ik ben een andere kant gaan uitvinden/zoeken met kaarten maken. Dat het ook betaalbaar blijft om te versturen. Dus eigenlijk "IN" the box weer aan het denken



Hebben jullie al de geweldige nieuwe stempels van de Action gezien????  ( zie kaart hierboven)

Normaal koop zelden stempels omdat ik ze niet altijd leuk vind. En gewoon te klein. Maar deze.... ik ben flieft! Ik mis er nog 1. De rechtsonder beertje met bloem.
Van de week maar eens los met de leuke stempels van de Action. En gewoon nog 69ct ook!

Layered Stempel van Studio Light. 




2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan met de stempels, superleuk idee! Ik maak ook nog niet zo lang kaarten en weet niets van al die mooie technieken dus ik doe mijn eigen ding daarmee. Dan haal ik de inspiratie van Pinterest. Je schrijft heel leuk. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ook ik gebruik Pinterest en Youtube, daar haal ik al die tips en truuks vandaan.

      Dank je wel

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...