donderdag 3 november 2016

Gefeliciteerd!

Ik wilde eigenlijk een CAS kaart maken Clean and Simpel. Maar het is iets meer geworden maar wel heel leuk!
Voorkant heb ik uitgestanst met de ovalen snijmallen van Nellie Snellen. De grootste in de kaart zelf en dan een zwart randje met 1 maat kleiner uitgestanst en degene waar de hond op zit is weer een maat kleiner.



Bloemen uitgestanst en vlinders.  De hondjes stansen had ik geleend van mijn knutsel vriendin.
Lint had ik nog. 



Zo heb je toch een hele vrolijke kaart met gewaagde kleur combinatie: zwart, wit en een vleugje plaats. Al met al een geinige kaart geworden.

Ik ben echt helemaal happy met de praktische snijmallen. Je kan er zo ontzettend veel mee!

Ik denk dat de jarige deze wel mooi vind, hoop ik. 
Wat denk jij?

1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...