zondag 20 november 2016

Deken

Zoals somiggen weten was ik gestopt met de Droomdeken cal en ben ik lekker voor mijzelf gaan haken. Althans op mijn eigen wijze.

Mijn dochter wacht op een eigen huisje en ik vind het dan leuk om voor haar uitzet dingen te maken en te sparen e.d.  Dus ik heb een plaid gemaakt voor haar.
Alleen kan ik deze nog niet showen aan jullie. Omdat ze het nog niet gezien heeft. Natuurlijk mag zij deze als eerste zien.


Ik ben echt blij dat ik niet met de droomdeken cal ben doorgegaan. Daar had ik spijt van gekregen, deze is veel meer naar mijn zin. In ieder geval is deze WIP klaar en kan ik verder met de volgende wip.


De vest van mijn man. Ik heb het achterpand al klaar en bijna halverwege de 2 voorpanden en dan de mouwen nog en afwerken e.d.
Sinds september niet meer aan gehaakt. Maar wederom erg saai om te haken maar de uitwerking net zoals de plaid, bloedje mooi. Dus qua haken is dit mijn volgende missie. En hopelijk past ie. Zo niet dan zet ik hem te koop.


Laat je een leuke reactie hieronder achter? 
Alvast een fijne week gewenst! 

2 opmerkingen:

  1. De sneakpeak ziet er leuk uit! Grote projecten op de naald... Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van het vest. Volgens mij heb ik die nog niet voorbij zien komen op Facebook? ( ik loop wat achter��)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank dank. Vest ligt even in de wacht. hihih.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...