zaterdag 12 november 2016

Deken

Droomdeken
Inmiddels ben ik gestopt met de droomdeken en heb deze uitgehaald. Cal's zijn niet mijn ding. Dit was echt de allerlaatste keer dat ik meedeed aan een cal hahaha.

Belofte
Belofte maakt schuld. Dus ik ben weer bezig met een andere plaid voor mijn dochter. Persoonlijk vind ik deze stoerder en warmer worden. En haakt lekker door. Ik probeer s'avonds steeds wat rijen te haken en overdag bezig te zijn met papier hobby. Zo kan ik het mooi verdelen en blijven ontspannen en genieten van alles.


Mandensteek
De mandensteek heb ik al eens eerder gebruikt voor mijn eigen plaid. En met het effen grijs vind ik hem zelfs mooier worden dan mijn eigen deken. Het geeft een heel robuust en stoer uiterlijk en tegelijk warm en zacht.  Het schiet lekker op. Ik ben al over de helft. En nu met de kou is het best lekker om een plaid te haken. lekker warm op de benen.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...