zaterdag 29 oktober 2016

Studio Light & Dutch DoobaDoo


Kerst
Als ik extra inspiratie nodig heb. Leg ik de materialen die ik sowieso wil gebruiken, goed in het zicht en dan krijg ik in een korte tijd, de leukste idee├źn en ik wil mij lekker bezig houden met de Winter Memories & Frozen Forrest lijn van Studio Light met de Dutch Doobadoo Kerstboom.  





Werkt altijd perfect bij mij. Morgen met een frisse blik aan de gang. Zin in!
Toch wel twee van mijn favoriete merken die je altijd ontzettend goed kan combineren! 


Verjaardagskaart
Zo heb ik bijvoorbeeld deze verjaardagskaart gemaakt in combo van SL & DBD


Sinds dit jaar begin ik steeds meer "uit te pakken"  met de kaarten en dat is echt zo leuk!
Soms houd ik rekening met de post en soms niet.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...