Volgers

vrijdag 21 oktober 2016

Review en een winactie!

Ik kreeg een geweldige leuke en vrijblijvende opdracht van iets wat ik nog niet eerder heb gezien.

Deze komt van mijn favoriete hobby- en handwerk winkel Crea by Bea te Ermelo af.

Ik kreeg een pakketje met in totaal 9 kleur platen in 3 verschillende maten met genoeg ophang haakjes.



De platen zijn aan 2 kanten bedrukt en daarom kan je ze ook ergens midden in een kamer of het raam hangen.

In dit geval zijn het 3 dieren: Olifant, Vos en de Giraf.


 Je kan er voor kiezen bijvoorbeeld in de 3 maten, de giraf te maken of te combineren zoals ik het deed.


Het is stevig papier en ik heb gekleurd met het beroemde Keverblik van Bruynzeel en de Derwent blender potlood en dat ging echt easy peasy.  Ik ben begonnen met de grootste plaat waar de olifant op staat.



De giraf vind ik ook erg goed gelukt en deze is de middenmaat. Ik zou het niet met stiften kleuren. Omdat je de acherkant ook moet kleuren. Het zelfde dier staat ook de achterkant en ik heb er voor gekozen om beide kanten gelijk te maken. Zodat het iets meer een eenheid krijgt.

De vos is voor mij de kleinste plaat. Wederom erg leuk. Zoals je ziet heb je tig vakjes die je apart kan inkleuren en de achtergrond kan je ook nog inkleuren.
Ik heb hier niet voor gekozen. Om wederom de rust erin te houden. 

Hier alle drie naast elkaar. Ik vind het geweldig leuk om deze te kleuren, Er zijn ook andere pakketten te verkrijgen met bloemen en andere tekeningen. Goed te doen voor kinderen. En erg leuk als kado te geven en te krijgen.

Je ziet ook dat er keurig 2 gaatjes in elke plaat zitten en de haakjes zijn heel simpel open en dicht te maken zonder iets te slopen en de tekeningen zullen ook niet van het haakje kunnen waaien.

Dit setje hangt binnenkort in de winkel. En kan je het live bewonderen :D

Leuk of niet? Ik zeg doen! 
Ze zijn te verkrijgen voor een leuk bedrag. Dan krijg je 9 kleurplaaten, eigenlijk 18 zelfs met de achterkant erbij.
Je kan ook telefonisch of via facebook je vragen stellen en ze stuurt het ook naar je op.

Dank je wel Crea by Bea voor deze leuke kans!

Tevens bied Crea by Bea een zelfde kleur set aan voor een winactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...