Volgers

zondag 30 oktober 2016

Kerst kaart

Ik zie altijd van die geweldige kerst kunstwerken. Dus ik ben ook maar eens los gegaan.
Beetje roeien met de riemen die ik heb. Maar hij is wel leuk geworden.

Stempel van Sherri Baldi ingekleurd met Marco Raffine potloden, deze gestempeld op een ronde stans. De kerstboom mal van Dutch Doobadoo in 3 maten in 3 verschillende papieren uitgeknipt.
De hertjes uitgestanst en een beetje met Distress inkt bewerkt. En nog wat sneeuwsterren uitgestanst.



De zilveren Pearl pen van DBD gebruikt. Witte foam klei gebruikt voor het sneeuw effect en natuurlijk het prachtige Frozen Forrest, Merry Christmas label gebruikt van Studio Light inclusief de mooie tekst boven de stempel.

Al met al flink "out of the box" gedacht. Maar wel geslaagd vind ik.  Meerdere dingen gedaan die niet in mijn confort zone lagen en het smaakt naar meer. Zo leuk!


Wat vind jij ervan? 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...