woensdag 19 oktober 2016

Christmas

English below


Kerstkaarten
Ik ga lekker met de kerstkaarten. Ik probeer het voor mijzelf leuk te houden en niet tig dezelfde te maken. Ik ben bijna klaar met mijn eigen kaarten.
Deze is lekker strak en toch mooi, vind ik. Embossingfolder met zwart papier en daarna de zilveren Gilding Wax erover heen en klaar....Je krijgt dat een stoere metal look.


Christmascards
Almost finished with my cards.  I try to make so many as possible but all different. So everyone get's a special xmas card from me.
I love this one: Clean & Simple.  Just black paper, embossingfolder and after that silver Gilding Wax on top for the cool metal look.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...