Volgers

donderdag 1 september 2016

Happy birthday to me!

English below


Hieperdepiep hoeraa!
YES! Weer een jaartje ouder. Het klinkt zo oud, 42. Ik voel mij absoluut niet zo, ik vergeet vaak hoe oud ik ben. Ondanks mijn ziek zijn voel ik mij echt veel jonger en actiever. Heerlijk!

Ik ben al ziekelijk verwend!
Een prachtige mooie gebreide trui, waar ik ook om gevraagd had maar deze kado kreeg. Ik had namelijk geen truien meer. Met Miepie mijn mascotte muis :D
En prompt kreeg Miepie nog een vriendje erbij. Max :D

En..... iets spectaculair! Een draak! En een levende! Een echte niet op batterijen :D
Een Baardagaam, hij heet Freek-Willem voor vrienden Freek :D Scroll verder naar beneden voor foto.



Happy Birthday to me!
WOOHOO! I am getting old. 42 today. Well I really don't feel like 42, more like 24 to be honest. Really. I wish I looked liked 24 again. Ah well, Every age has his charme  :D
I've alreaddy gotten some awsome gifts. A knitted sweater from a dear friend. I've asked for it but she gave it as a present for my b-day. With a tine cutie girlie mouse named "Miepie".  Pronounced: "Meepee" :D  And Miepie now also has a boyfriend named Max. Totally adore them!

And I've gotten real AWSOME gift!!!! A real live dragon!!!! Yes a real one! With brains, heart and so on :D  ok ok, a bit smaller but it's a Bearded Dragon. His full name is Freek-Willem. Friends call him Freek "Pronounces as: "Fraak" in English :D :D  You must love the dutch names :D

He is really awsome!





1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! En wat ben je fijn verwend. Freek is echt cool!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...