Volgers

dinsdag 6 september 2016

Halloween

English below



Kleurplaat
Ik ben niet zo ervaren als de meeste kleurders die ik online zie.Deze is redelijk gelukt. Met het Keverblik en gesmudged met kokosolie. Water vind ik net ff te vloeibaar. Met deze dikke (niet vloeibare) olie heb ik meer controle vind ik.
Kleurplaat uit
"Halloween Coloringbook van Jasmine Becket-Griffith"

Ook heb ik een nieuwe watermerk om verwarring te voorkomen, boven aan op de blog zie je hem.




Coloring
I am not that expericiend as most people online with coloring.
I totally adore the art from Jasmine Becket-Griffith. And I love this coloringbook.
I've used Bruynzeel pencils and non-liquid coconut oil.
Also got a new watermark, you can see it on top on this blog.

Have a great day!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...