Volgers

maandag 12 september 2016

Crochet magic ring how to

English below

Magische cirkel
Er zijn tig filmpjes te vinden online van "hoe maak je een magische cirkel". . Ik kwam er ook nooit uit. Totdat ik per ongeluk zelf een hele simpele versie ontdekte.  Uiteraard deel ik deze met jullie. Hopelijk heb je er wat aan.
Kom je er niet uit? Mail mij



Magic ring
You find alot of youtube movies of all kinds of how to make a magic ring, I thought it was way to difficult and by accident I found a easy way. This one I'll share with you.
Have fun with it!
Still got probs with it? Mail me.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...