vrijdag 16 september 2016

Baby blanket

English below


Dekentje
Gister avond begonnen aan een "doelloos" projectje. Babydekentje uit het boek "Puur Haken" van Maaike van Koert. Ineens zag ik hem staan. 100 katoen en super simpel en toch zo leuk om te maken. Het geeft mij een beetje de 70's gevoel. Ik ben al op de helft. Haakt heerlijk weg en hoop hem volgende week toch wel klaar te hebben.






Blanket
Yesterday evening I've started on a new project. A cute baby blanket. It gives me the 70's feeling. It's from the Dutch designer Maaike van Koert from the book "Puur haken". 100% cotton. I am already half way, I hope it's done by next week.


Have a fantastic weekend!

Een geweldig weekend gewenst!

1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...