woensdag 27 juli 2016

Paper wedding anniversay

English below


Trouwdag
Vandaag is het mijn "papieren" trouwdag 27 Juli. Ofwel 1 jarig jubileum. En we zijn al ruim 15 jaar samen.
Ik vind het zelf erg speciaal. Na al wat wij samen hebben meegemaakt. En door ziekte, hoe ik veranderd ben. Vind ik het wel heel erg bijzonder dat hij nog bij mij is gebleven. Als dat geen ware liefde is.  Ik besef mij dat heel erg goed. En daarom vieren wij het ook niet uitbundig met hele bups mensen. Gewoon heel intiem op onze eigen wijze en ook niet spectaculair. Zolang het maar liefde vol is. En dat is het! 



Wedding anniversary
Today is it my "paper"wedding. Our one year anniversary. 27th July. We are more than 15 years together. But it's so special to me. So much has happend in our lives. My sickness what has changed me alot. And he still wanted to marry me. That's true love! We don't celebrate it with a lots of people. We stay home and just celebrate it in our own special way.  As long there is love......

1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...