Volgers

zaterdag 23 juli 2016

Fairy coloring

English below

Kleuren
Uit het boek van Doreen Virtue, zij legt onder andere Engelen kaarten en maakt ook zelf diverse divinatie/tarot kaarten. En deze keer heeft ze een tweetal kleurboeken gemaakt. Super gaaf. En één daarvan is "Messages from the Fairies".

Eindelijk had ik tijd om te kleuren. Ik heb het gekleurd met het Keverblik, ofwel de Bruynzeel potloden en geblend met cocosolie van de Xenos en wattestaafjes.
Op de achterkant staat een mooi bericht van het elfje. Ik weet niet of ik deze mag plaatsen. Bij twijfel altijd nee.

Achterin heb ik een hoekje gekleurd met de Stabilo stiften. Ik dacht namelijk dat dat niet zou werken omdat het papier zo dun lijkt. Het drukt niet door. Dus de volgende plaat ga ik met Stabilo kleuren.


Coloring
From the brand new coloringbook of Doreen Virtue, she is a tarotreader and reads all kinds of cards and designed them. Now she made two coloringbooks. One of them is "Message from the fairies".  I totally adore it! On the back of each picture you will find the beautiful message.

I've used Bruynzeel coloring pencils and blended it with coconut oil. Because I thought it wouldn't work with markers. But I've tried a small corner somewhere in the book. And it works perfectly fine with markers. So I'll try the next one with markers.

Have a great weekend! 
Een geweldig weekend gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...