Volgers

zaterdag 4 juni 2016

Goodmorning

English below


Omslagdoek
Ik heb weer een omslagdoek gemaakt namens het patroon van de Echtstudio. Pas geleden had ik er ook al 1 gemaakt en deze kado gegeven. Lees hier Deze is voor mijzelf en ik had geen zin in die franjes dus met restgaren een simpel waaierpatroon gemaakt.

Ook heb ik een win actie lopen op mijn FB pagina. Klik hier


Scarf
I've made a scarf for myself. The same one Ive made last week. You can read that here.
Only without the fringes. Ive made with scrapyarn a simple shellborder.

Have a fantastic weekend! Geniet van je weekend!

2 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...