Volgers

donderdag 5 mei 2016

Vest

English below



Vest
Mijn man had gevraagd of ik een vest voor hem wilde maken.
Zo gezegd en zo gestart :) Ik ben op jacht gegaan en vond dit geweldige katoen van Drops.
"Drops Loves you #7" Het schijnt een serie te zijn. Voor die €1,05 per bol bij bijvoorbeeld Wolplein hoef je het niet te laten. En de verzendkosten zijn lekker laag €2,95 voor 18 bollen.
Het  voelt net zoals zacht als cotton 8 aan. Tot nu toe haakt het lekker weg.
Er zijn geen patronen van vesten te vinden, althans niet veel. Dus ik bedenk er zelf 1.

Vest
My husband has asked me to make a vest for him out of cotton. So, I've bought "Drops Love you #7" cotton yarn. It's really soft like cotton 8 and lot's of yards on it. And at Yarnplaza it's only €1,05 per skein and the shipping costs are low.
I did't find good pattern for a mens vest. So, I will design one of my own.




1 opmerking:

  1. Oeh, da's een heel project! Ben benieuwd hoe het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...