zaterdag 21 mei 2016

Update time

English below


Deken
De verjaardagsdeken is klaar en kan ik pas na 11 juni laten zien. Samen met de andere deken, die voor dezelfde persoon is :D Ik had er al eerder een blog over geschreven: LEES  Plus nog een paar dingen. Het is stil op de blog maar niet in mijn handen. Even geduld hebben .





Vest
Natuurlijk tussendoor ook met mijn vest bezig, althans voor mijn man.  Ook even niets aan gedaan maar inmiddels 70 rijen verder en ongeveer 25cm lang hahaha. En mijn man is 2,02m lang, dat duurt nog eventjes.
Maar een fijn haakwerkje zo.




 Tuin
Omdat onze tuin nu een beetje prettig is, ben ik nu ook veel vaker buiten en vooral bezig met mijn moestuintje. Het is echt een nieuwe hobby erbij geworden.
En het gaaat goed joh!!! Ik kan van de week al groenten oogsten en nieuw planten!



ENGLISH

Blanket
I have a finished finally the b-day blanket. But I can show it after June 11th. Sorry.
And I have made more for that day. Sorry. It's quiet on the blog but not in my hands :P
You can read a older blogpost about the blanket. Click here

Vest
I am still crocheting the vest for my husband. I am on row #70 and about 9 Inches long. But my husband is a tall guy 6 ft   8  inch . But it's a easy pattern. Love it!
 
 


Garden
And I got a new hobby. My brand new not yet finished garden. I allready can harvest my vegtables! I am so proud! I'll try to spend every minute outside when the sun is shining. That's why it's a bit quiet online.





2 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Ik vind je tuintje echt super! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank dank en ik ben er zooooo trots op! hihihi

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...