Volgers

donderdag 26 mei 2016

Shawl

English below


Omslagdoek
Er werd gevraagd of ik iemand kon helpen met een omslagdoek te maken. Natuurlijk wil ik dat. En dan is het handig om er zelf ook 1 te maken als zelf het patroon nooit gebruikt hebt. Voor een beginner is de uitleg inderdaad beetje onoverzichtelijk.
In totaal met franjes, heb ik 7 bollen Saskia garen van de Wibra gebruikt en haaknaald 10. Je gebruikt dubbel draad. Dus bv 4 bollen kan ook, wordt ie alleen dunner. Deze is poepie warm.
Ruim 2 meter breed en ruim 1 meter lang in de punt excl de franjes.
100 gram, 260m per bol.
GRATIS patroon

En die heb ik meteen aan iemand kado gegeven die ook wel wat "warmte" kon gebruiken hihihi. 
Volgens mij was dat een schot in de roos, hihih daar doe ik het voor. Ik denk wel dat ik er zelf ook nog wel 1 maak. Alleen die franjes zijn een crime hahaha


Shawl
Someone had asked me to help her with this pattern for a shawl.  I've never made this one. But it's a easy peasy shawl and really quick.
I've used 7 skeins of acryl, 100gr and 284 yards per skein. And crochet hook N/15, P/15
In one day its finished. Only the fringe is alot of work :D

It's a free Dutch pattern 

I gave it to someone, who could use a bit "warmth" and it was a good choice. She was extremly happy with it. I love that!

1 opmerking:

  1. Mooi geworden! En de buuf was er heel blij mee toch? Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...