Volgers

dinsdag 3 mei 2016

Deken Dinsdag / Blanket Tuesday

English below


Sophie
Ik had er al ruim een maand niet aangewerkt en nu MOET ik, hij moet eind van de maand af zijn.
Gelukkig hoef ik hem niet helemaal te maken. Hij is nu al ongeveer 120cm. Ik wil sowieso tot minimaal 150cm gaan als ik nog genoeg garen en tijd heb.  Dit is tot en met deel 5. 


Universe
I didn't worked on it for over a month. He has to be finished at the end of May. But I don't have to follow the complete pattern. The picture show with part 5. And it's now about 120cm width. I wanted to end at about 150cm. Depends if I got enough yarn and time left.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...