vrijdag 22 april 2016

Tunic

English below


Trui
Ik wilde al tijden een trui/tuniek maken. Eindelijk is er van gekomen. Alles uit het blote hoofdje.
Lekker groot en lang, echt een xxxl tuniek. Ik ben blij.
3,5 bollen Lammy Yarns Champions, maak je hem korter dan kan het nog wel een bol schelen.  Heerlijk garen is dit om te dragen vind ik.

Ik heb de smaak te pakken en ik wil dan nog een echte trui maken voor de koudere dagen, zelfs mijn man wil dat ik een trui maak. Hoe leuk is dat!





Tunic
Finally I've made myself a summer tunic. No pattern, made it just like that.
xxxl size, long and width. I've used 3,5 skeins of Lammy Yarns Champion.

I wanna make also a sweater for the colder days and even my husband want me to make one for him. How cool is that!?

Have a great weekend!





1 opmerking:

  1. Mooi geworden! Staat ook nog op mijn tot do lijstje. Ach ja, wat staat daar eigenlijk niet op? haha En twee truien. Ik zou zeggen dat je daar wel even mee bezig bent, maar jou kennende ben je zo klaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...