Volgers

maandag 4 april 2016

Fat ladies

English below


Maandag
Ik heb in Maart best veel gemaakt maar kan nog niets laten zien helaas. Even wachten tot de ontvangers het hebben. :D   Even niet haken. Maar lekker kaarten maken/ scrappen en kleuren.
Gister met de XXL reisboek van de Dikke Dames begonnen.
Stabilo pen/stif en het keverblik met potloden.


Fat ladies
In march I've have made alot and crocheted alot. But I'll have to wait till the birthday girls got there gifts, than I can show it . But I love to colouring the fat ladies. This is a 12"colouring book of Julia Woning and called "XXL reisboek van de Dikke Dames" in Dutch.
I've just pencil and pen.


Have a great week!

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd na de creaties ,die ons nog niet mag
    laten zien ...wat een leuk kleurboek ...
    ook een fijne week voor jou ...
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Als het goed is, kan ik er vandaag 1 laten zien. even wachten op de ontvanger :D

      Verwijderen
  2. Dikke dames zijn te gek! Mooi geworden. gebruik je stiften en potlood samen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, dank je wel. Ja ik gebruik ze door elkaar.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...