woensdag 13 april 2016

Even iets anders


Dutch only, sorry



Even iets anders
Ik heb nog een blog. Waar ik mijn gedachtengangen en alles zo positief mogelijk probeer te verwoorden. Ook beantwoord ik de vragen van een andere blog daar. Omdat mijn antwoorden soms zo lang zijn hahahahaha

Positief
Op deze manier probeer ik voor mijzelf de wereld positief te benaderen en anders te bekijken. Hoe moeilijk dat soms ook is. En ik hoop dat ik daar meer mensen in stimuleer om hetzelfde te doen.


http://lievervoorelkaar.blogspot.nl/
Waarom?
Omdat ik merk dat mensen elkaar niet meer helpen en vooral roddelen over anderen. Ik ben echt in verzet er tegen en natuurlijk maak ik ook fouten en probeer dat ook positief op te lossen.

Volg de blog
Ik zou het super vinden als je die blog ook volgt, er zullen wat minder frequente blogs daar komen. Niet zo veel als hier :D 


2 opmerkingen:

  1. Als iedereen aardig was tegen elkaar dan zag de wereld
    er een stuk beter uit ....veel succes met je andere blog ..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is exact wat ik bedoel. Jij zegt "iedereen". Houd het eens klein en begin eerst bij jezelf. Je moet eens weten wat er dan gebeurd. :D :D De rest van de wereld komt wel.
      Dank je wel.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...