woensdag 20 april 2016

Crea By Bea

English inbetween


EINDELIJK!
Samen met vriendin Wilma 50 bloemen gehaakt voor Bea die gisteren 50 is geworden.
Zij had ook een leuke verrassingsdag in haar winkel. Daarover later meer.  Gelukkig deden we het samen. Ik was het al gauw zat hahaha. In een hangmand gedaan en dan heeft Bea een geweldig vrolijk boeket wat ze neer kan zetten of ophangen.



Finally!
We can show & tell hahaha.
Wilma my friend and I crocheted about 50 flowers for Bea who turned yesterday 50. Pfft. Thank god, we did it together :D





Doos
Met de decoupage set van Gorjuss een popup doos gemaakt. Veel mensen vinden uitdrukvellen saai. Het is maar net wat je er mee doet. Ik heb mij suf gestanst aan de vlinders en bloemen.  Ik vind hem prachtig geworden! Deze had ik begin al Maart al klaar.

Popup Box
I've made a totally awsome popup box with a decoupage set of Gorjuss.  Lot's of people think push out is boring. Depends what you do with it. I used dies of butterflies and flowers and made a lot of them and tehe box.

What do you think?

2 opmerkingen:

  1. wow, wat een topkado! Erg leuk! Was ze vast heel blij mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het goed is, staat het zelfs in e etalage nu hihihi. Dank je wel!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...