Volgers

vrijdag 15 april 2016

Colouring

English below



Kleurenmanie
Ik begin volgens mij ook verslaafd te raken aan het kleuren.  Heerlijk zen! Nou, ja, niet altijd.
Het is nog best moeilijk soms, als je jezelf uitdaagt en dan is echt leuk.
Soms pak ik een "makkelijk" plaat en soms een moeilijkere.  En soms verknal ik een plaat. Tja..

Op het moment heb ik geen "nieuwe" boeken meer maar kan op zich wel wat laten zien in een filmpje zodat je kan zien wat er in staat alvorens je het aanschaft.  Dat is echt handig!

Zouden jullie het leuk vinden als ik af en toe een korte review maak over een kleurboek of de kleurpotloden/stiften?


  

Coloraddicted?
WOW, It looks like that I am also getting addicted to colouring. I totally love it! Sometimes a easy one and sometime more a challenge. You learn alot about it!

Would like it if I make some youtube movies about the books so that you first can check if you like the book before purchasing?
And would you like me to review some books?













4 opmerkingen:

  1. Lijkt me leuk. Heb totaal geen idee welk verschil en soorten er zijn. Nooit bij stilgestaan 😐

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk! Enne, misschien wat tips en trucs? Technieken enz? BB!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...