Volgers

maandag 14 maart 2016

Valances/Valletje

English below


Gordijntje
Ik hou van retro en ouderwetsheid ( is dat een woord?) :P Ik vond het net even te open bij ons keukenraam.  Jaren geleden kreeg ik van iemand paar konen oeroud vergeeld katoen maar daar is eindelijk een leuk project ontstaan.  Om de rust toch beetje te bewaren, lekker simpel filet haakpatroon zelf bedacht. en ik had precies. Grootmoeder meets Industrial ofzoiets :D :D

Ik zeg: NIETS meer aan doen!




Valance
I love oldfashioned style. A bit of grandmother time.  Some years ago someone gave me really old cotton. And finally i've made something with it. A valance for my kitchen window. It was a bit to .... boring.  Now we got grandmother meets industrial style :D  And I totally love it!



Enjoy your monday!

4 opmerkingen:

  1. Jaaa, leuk gedaan! Ik hou ook wel van die 'ouderwetsheid', lekker gezellig! Dat hypermoderne is zo kaal en koel hé.
    Fijn patroontje ook, je zit weer wat meer 'privé' in je keuken nu! Super!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden! En vintage is helemaal hot, dus deze is niet alleen ouderwets maar ook nog eens retehip.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Dat is inderdaad waar hihi,.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...