donderdag 31 maart 2016

Pouf

English below


Poef
Ik had dit haakpakket al een tijd liggen, ooit eens kado gekregen van een lief persoon. De poef had ik zelf erbij gekocht. Ook via de Hoooked site.  Ik wilde het eerst wegdoen het garen want ik was ooit begonnen met het te breien maar dat was een ramp nog niet eens op de helft en al 2 grote konen weggebreid. Nu heb ik het gehaakt en zelfs 1 hele en een beetje garen over. Het zijn "maar" 20 toeren en in drie uur de poef gemaakt! Ik vind hem geslaagd! Jij ook?





Pouf
I've had this Zpaggeti yarn for a while a friend gave it to me. At first because of reuma I wanted to get rid of it. ut today I thought: "Just do it!". The first time, months ago, I started to knit. But that was horrible, weeks I tried to knit it. But now I crocheted it within three hours and I totally love it! What about you?

2 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...