vrijdag 18 maart 2016

Easter

English below

Pasen
Ineens ben ik helemaal met het voorjaar bezig en pasen. Gewoon zo leuk en simpel.
Omdat ikmoeite heb met in spiraalhaken voor bv gewone knuffels, want dat is te strak voor mijn atrose handen. Heb ik allerlei andere leuke manieren gevonden om toch wat knuffels te haken, zonder veel moeite.

Waaronder deze twee grote en gezellige paashazen met het patroon via Wolplein
Met naald 6 en dubbel draad. Haakt enorm snel en lekker weg. Ik heb geen ogen en neus gedaan want dan lijkt het Nijntje en dat wil ik niet.




Deurkrans
Natuurlijk hoort er ook weer een nieuwe deurkrans bij.
Wat ik ook de sport vind. Is dat ik al het materiaal al jaren in huis heb. Ik koop niets erbij. Als het op is en ik heb geen goed alternatief dan mag ik wat bij kopen, als het ook echt niet kan wachten. Maar tot nu toe..... gaat het echt lekker! Ik vind het zo leuk!

Simpele bloemen gemaakt via het patroon van Annemarie's Haakblog 

Het konijntje is helemaal ideaal voor reuma mensen en beginners. ZOOOO simpel, dat ik verliefd ben geworden op het knijntje. Klik hier voor de foto uitleg



********************************************************************


Easter
I am into spring and easter had the moment. Because I have  Rheumatism, I can;t crochet amigurumi anymore, that's too tight for my fingers.  So I found some really cute and easy, even for beginners easter bunny pattern. Click here for the English version of Yarnplaza


Wreath
Ofcourse I've needed a new wreath. I totally love this kind of chrocheting. It looks like you make alot and your stash is slowly getting smaller.  I am not aloud of myself to buy yarn at the moment, only if I really really need it, when I don't got a alternative for it. I love to do that. It makes you more creative.

The flowerds of wreath are small and simple. You can find the free English pattern here

And the bunny is a really awsome project for people like me with hand problems and beginners.
Check here for the photo tutorial


3 opmerkingen:

  1. O wat leuk dat konijntje ..en zo te zien een heel
    makkelijk patroontje ...(en zo dat je geen last van je
    artrose hebt) en de krans is ook heel mooi geworden ..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat konijntje is zooooo schattig! :D
      Inderdaad, beetje creatief zoeken en vooral proberen he :D
      Dank je wel!

      Verwijderen
  2. Leuk, leuk! Die konijntjes zijn echt schattig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...