Volgers

woensdag 16 maart 2016

Bag

English below


Tas
En dan ineens heb je allles af van je echte to-do-list. En dan? Ik had nog wat grannies liggen en ging even door mijn patronen heen en ontdekte een heerlijke leuke en simpele tas.  Lekker in disco stijl gemaakt:
De mensen die mij beetje kennen, weten dat ik granny squares verafschuw, dus voor de komende 5 jaar heb ik wel weer genoeg ervan :D  Ik ben weer afgekicked. En heb weer een geweldige handtas erbij! Uiteraard wel gevoerd.





Bag
My to do list is empty and I had some squares lying around. With this easy and free  pattern ( see above the first pic) . I've made a couple more squares in disco style :D  Some people who know me, know that I actually really hate squares. So, I am done again with the squares for at least the next five years :D 
I love my new handbag!



Almost weekend! Keep on chrochting!

5 opmerkingen:

  1. O wat een mooie tas en ook mooi kleurtjes ..
    veel plezier van je tas ..
    groetjes Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ben er zelf ook zo trots op! En is echt een fijne tas.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Thank you very much. I totally love it too :D

      Verwijderen
  3. Oh, super! Komt ook op mn to do list. Nu nog even leren om iets fatsoenlijk te voeren. Ging de laatste keer niet helemaal goed.. (lees: binnenste buiten, typisch gevalletje oeps...)

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...