Volgers

dinsdag 8 maart 2016

#8 Deken Dinsdag - Blanket Tuesday

English below



Sprei
Ik heb mijn sprei maar weer even gepakt. Lag aardig te stoffen. Redelijk wat meters gemaakt.
Helaas is hij korter dan ik dacht. Had stiekem gehoopt groter. Hij is 65cm lang en ruim 2 meter breed. Ik heb geen haast.  Hij wordt wel mooi en lekker warm.
Ondertussen ook met de Sophie bezig, maar die vergt meer aandacht. Ik zal proberen om op Donderdag blog te plaatsen over de Sophie. Maar moet ook nog geheim blijven :D  Wel heb ik de allereerste foto van de week al geblogd. Kijk hier maar.





Bedspread
Coverd in dust I've picked up my w.i.p. My bedspread. I thought it was bigger unfortunally not. It's about 65cm long and 2 meters width. But I am not in a hurry. But it's getting warm and pretty.
In the meanwhile I am also crocheting the Sophie Universe and that one I can't make while watching tv. I will try  to blog on Thursday about the Sophie, but it's a secret. But I alreaddy blogged about the sophie. Check it here.





2 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...