donderdag 3 maart 2016

#7 Deken Donderdag - Throwback Thursday

English below


Sophie
Ik had al een Sophie's garden gemaakt met katoen en vier kleuren maar dat werd niets.
Pas geleden is mij gevraagd om de Sophie Universe deken te maken als kado, voor dezelfde persoon waar ik al de suprise al heb gemaakt, ze weet van niets, hihi.

Eigenlijk ben ik niet van  CAL's enzo. Nu is deze cal allang al afgelopen dus dat scheelt alweer. En ik wist ook al dat het geen katoen werd en niet vier kleuren. Dat wordt histerisch druk.  Ik had een berg garen kado gekregen in kleur naar keuze, hoe lief is dat!!!  Turqoise met af en toe wit er door in acryl met de Bravo Original en naald 6. Haakt lekker weg!

Dus van de week maar eens begonnen met de Universe. En wat wordt ie moooooooooooooooi!!!!!
Ik heb nu tot en met deel 3, dus tot en met toer 25 af. En de doorsnee is ongeveer 70cm.

Het is een gratis patroon, die je ook in het Nederlands kan vinden als je het googled.




Sophie
Couple of weeks ago, I've made a part of the Sophie's Garden in cotton and four colors. But didn't liked it.
A friend of my, the one I already made something huge for her for her 50th birthday this summer, ask me to make a blanket. She does'nt know about the first one.
We searched on the internet and she totally loved the Universe. And then in Turqooise and white. A dear friend of mine, gave me as a totally awsome gift some yarn Bravo Original in those colors.  And with hook 6mm. It's turning to be a amazing blanket!!! I totally adore it!! It's now about 70cm at row 25 of the free pattern.



Sprei
Mijn sprei lag even stof te vangen maar gisteren avond weer even opgepakt met de film Willow op tv en gaan. :D :D  Hij is saai om te maken en daarom soms ff bleeegh hahaha en toch wordt ie mooi. Denk volgende week een foto.

Blanket
My own blanket was coverd in dust now, so last night I took the w.i.p. with the movie Willow on tv and crocheted some row. It's a bit boring the stitch with this size, but it's turns to be beautifull. Maybe next week a picture of it.

1 opmerking:

  1. Blijft een mooi patroon. De ontvangster weet niet wat haar overkomt straks met twee dekens!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...