Volgers

maandag 22 februari 2016

Stem op mij

Dutch only, sorry
***
Ik kwam er per ongeluk achter dat ik blijkbaar meedeed aan een wedstrijd.
Dat wist ik niet en erg leuk van degene die mij op gegeven heeft!

Ik heb een kerstboom onder andere gemaakt met de Transfermaker en deze kan nu een prijs winnen als je op mij stemt. Ik heb rond de kerst hier ook een blog over geschreven die je HIER kan lezen.

Het leuke is, is dat je als stemmer ook kan winnen!!! Een vriendin van mij heeft vandaag ook gewonnen door een bericht achter te laten nadat ze gestemt heeft. Hoe leuk is dat!




Stem op Kerstboom nummer 3 dat is idd, de "drukke" boom. Komt omdat ik de foto's s'avonds heb gemaakt. Ik vind het altijd zo gezellig als de lampjes aan zijn. Uiteraard overdag is ie een stuk rustiger.
Maar geheel zelf bedacht, 100%!


Alvast hartelijk bedankt voor je moeite! Top!
Als je hieronder een berichtje achterlaat nadat je gestemt hebt kan ik je in ieder geval nog "persoonlijk" bedanken.

Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Ik heb op jou gestemd, je staat op de 2de plaats in de ranglijst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb op je je gestemd hoor ...veel succes !!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb op je kerstboom gestemd. Kleine moeite toch. Ik hoef niet te winnen, door problemen met hand en pols kan ik ze toch niet gebruiken, die tekstmarkers. Gun ze aan een ander.
    Ik had wel een vraagje? Je had het in een berichtje en kaart van Cora over de scorpal van Action. Kan je via een foto laten zien, hoe of die er uit ziet, ik zoek nl een scorpal. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leny, Wat lief, dank je wel!

      Ik bedoelde papier en andere spullen van de Action en apart daarvan de Scorpal, die ik ooit ergens anders heb gekocht. Scorpal is een merknaam en de Action zal deze nooit verkopen. Ik weet wel dat bv Noor Design en Nellie Snellen soort gelijke verkopen maar die zijn kleiner en dan moet je dus een andere bij kopen als je iets anders wilt maken. Daarom heb ik de "echte" Scorpal.

      groetjes Diana

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...