Volgers

zaterdag 13 februari 2016

Sophie's Garden

 Are there readers who want me to write in English? 

*****

In overleg ga ik straks de Sophie's Universe deken maken maar dan waarschijnlijk in 1 kleur omdat ik hem wel erg druk vind.




En ik had de Sophie's Garden ook al gezien op tassen enzo. Dus ik vond het wel een leuk iets om even te proberen ivm de deken en wat katoen op te maken.

Bij de eerste foto zijn de kleuren beter.


En wat is die LEEEEEEEEEEEEEUK om te maken! Ik heb er echt schik in! Ik moet wel zeggen ondanks de 4 kleuren die ik gebruik dat ik hem ook wel erg druk vind maar voor op een tas is het wel te doen.






En toch vind ik hem wel leuk. Maar ik merk dat ik echt wel terug val op zo min mogelijk kleuren.

Ik heb nu de eerste vijf weken gemaakt. Van de week ga ik verder.  Gratis vertaalde NL haakpatroon vind je hier. KLIKKERDEKLIK
 
De wips stapelen zich heerlijk op en leuke is, vind ik het erg? Nee, helemaal niet hihihihi.

Fijn weekend!



7 opmerkingen:

  1. ik vindt je kleurencombinatie heel mooi !!!
    ben benieuwd na je tas ....een fijn weekend ..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nieneke. Is ook echt leuk om te maken. Jij ook een fijn weekend!

      Verwijderen
  2. such beautiful colors! love the design and love the tie dye background on your blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit van gehoord, van dit patroon. Ziet er mooi uit; leuke kleuren! Ik ga het patroon even opzoeken. Kan altijd meer op die to do lijst. :-)

    BB!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. could you please put your patterns in English i love them please and thank you

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Just google on "Sophies Universe" and your find the orginal English pattern.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...