Volgers

maandag 22 februari 2016

Kado tas en merci doosje

English below

Kado tas
Ik ben helemaal into de kado tasjes pimpen. Zo leuk om te doen en geeft je kadoo toch net even dat extraatje. In principe maak ik ze niet op voorraad zeg maar. Maar echt voor wie ik het wil maken en het leuke ervan is, dan kan je eventueel wat leuke elementen toevoegen als je die weet. In dit geval weet ik het ook niet.  Dus hopelijk vinden ze het leuk. Ik wel!
***
Paperbag
I really love to pimp those paperbags for presents.  It makes your gift a little more personal en special.  I only make them when I need one. So I can use some favorite elements of the receiver on the bag, if I know them. In this case, I really don't know. Just hope...



Bedankt
En hoe leuk is het om een klein doosje "Merci" te geven om iemand te bedanken.  Dutch Doobadoo heeft een leuke snijmal. Simpel om te maken, beetje pimpen en klaar. Er passen 5 chocolaadjes in. Deze zit o.a. ook in de kado tas. 
***


Thank you
I love the small "merci" chocolat boxes. Just a sweet and kind way to say "thank you".  Dutch Doobadoo is a Dutch brand who has stencils for these boxes. Just pimp it and your done! Ofcourse this is also in the paperbag :D 



Have a great week! Happy monday!

1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...