maandag 15 februari 2016

Guimpevork / hairpin lace

English below


Guimpevork 
Dit was altijd zo'n ding wat ik echt te duur vond om te kopen omdat ik zelf geen flauw idee had wat er mee te doen. En van de week zag ik het weer bijkomen en dacht hee...dat kunnen we vast met de 3D printer wel maken en lasdraad. Zo gezegd en zo gedaan. Manlief heeft de zwarte delen met gaten geprint en de lasdraad hadden we nog en tadaaa.....en wat is het leuk en makkelijk om er mee te werken.  Leuke toevoeging aan zomer truitjes e.d.
je kan de breedte en hoogte instellen. Hoogte helemaal geen probleem natuurlijk. Hoe langer het lasdraad.....


Hairpin lace
This was a item that I thought it was way to expensive. Last week I've noticed it again and asked my husband to 3d print the parts of it. Well, in a hour it was born. My own hairpin lace. Some metal wire and your good to go.  It's really easy and fun to do. Looks gorgeous on summershirts and stuff like that.

Have a great day!

2 opmerkingen:

  1. Geniaal, daar was ik zelf nooit opgekomen. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Ik kan me eigenlijk alleen maar een rechte lange strook voorstellen. We gaan het vast zien hier. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...