Volgers

maandag 29 februari 2016

Fat Ladies

English below

Kleuren
Laten we de maandag vrolijk beginnen!
 
Ook ik heb het kleuren ontdekt. Je leert er echt bizar veel van. Met wat jij het prettigst werken vind en hoe je de kleuren het mooist krijg.  Ivm reuma gebruik ik meesal Stabilo stiften en soms het Keverblik met potloden. Potloden vind ik wel mooier effecten geven maar ik red dat niet altijd.

Afijn. Ik heb alle Dikke Dames kleurboeken inclusief de nieuwste.  En wij zijn nog bezig om het huis in te richten. Ons trapgat/hal is nog erg steriel en vooral saai.

Manlief heeft de tekening uitvergroot en overgezet op canvas van 40x 50cm voor mij en ik heb hem geschilderd met acrylverf. Wel heb ik eerst het origineel gekleurd zodat ik beter kon zien welke kleuren ik wel of niet wilde. Dus dat is wel handig.  En nu hangt er een poepie vrolijk schilderij in de hal!


Uiteraard alle eer naar Julia Woning de ontwerpster van de Geweldige Dikke dames!


English

Coloring
Let's start the week happy!
 
I really love to color. You learn so much about colors and how to use them! And I really love bright happy colors. In The Netherlands there is a lady named Julia Woning and she designed the "Dikke Dames"  , The Fat ladies. There are cheerfull and funny! I adore them!

So, I colored a orginal from a colouringbook of Dikke Dames.  And then my husband transfered ( before I coloured it) the picture on a canvas of 40cm x50cm and I;ve painted it with acrylic paint. And now our stairway looks really cheerfull! I love it!




1 opmerking:

  1. Gááááf!, wat een goed idee. Ik vind 'em helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...