maandag 1 februari 2016

Dag Januari, hallo Februari

Hoi allemaal,

Afgelopen maand heb ik voornamelijk kaarten gemaakt. Wel ben ik in januari begonnen met mijn eigen sprei en een kado deken gehaakt, die trouwens ook af is en kan ik nog niet laten zien :D  Hieronder een sneakpeek :D


Aankomende weken, erg veel verjaardagen e.d. En leuke visite en nog meer.
Dus ik moest mij beetje voorbereiden.

Hieronder een kleine greep uit de maand Januari 2016
























Wat zijn mijn plannen voor februari? Qua freubelen vrij weinig gepland. Ik moet nog wel 1 kaart maken voor een verjaardag, nouja moeten, dat wil ik graag. :D


Ik krijg een hok vol visite volgend weekend, weekend erna zelf de hort op en weekend daarna ook weer de hort op en dan nog 1 vrij weekend tot nu toe in februari. Dus nog geen idee.


2 opmerkingen:

  1. Sodemieter, wat ben je fijn productief! Die kaart van Boeddha en die van het rooie elfje vind ik ook erg mooi. En verder is dat natuurlijk helemaal geen hint hoor...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe helemaal niks :D :D
      Neeeeuh hooor..... :D

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...