woensdag 17 februari 2016

Crocodile

English below

Krokodillensteek
Ik vind het een heerlijke steek, wel een dikke garenvreter. Maar dat mag want ik probeer mijn kast leeg te krijgen.  Twee bollen tweed en haaknaald 7 en gaan met die banaan. In 1 dag gemaakt. Knoop erop om het vast te zetten. Ik vind hem geslaagd!
Nederlandse uitleg voor een rechte lap met deze steek vind je hier: Wolplein
***
Crocodile stitch
I love the stitch. Realy a good yarn eater and that's what I need. I wanna empty my stash :D
Just two skeins of tweed yarn and hook 7mm.  Love it!



8 opmerkingen:

  1. Ik vindt hem ook zeer zeker geslaagd hoor ...
    is heel mooi geworden ...leuk patroontje ..
    groetjes Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nieneke,
      Dank je wel :D Zelfs mijn man vind het geweldig!

      Liefs
      Diana

      Verwijderen
  2. Leuk geworden! Ik vind het ook een leuke steek maar op de één of andere manier moet ik wel bijna in een bocht om 'em voor elkaar te krijgen. En jij doet een sjaal in 'n dag...ach verschil moet er blijven he? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah dank je wel!
      Ik vermoed dat je dan dezelfde fout maakt als ik in het begin. Draai eens de andere kant op, dan gaat ie veel makkelijker.

      Verwijderen
  3. Heel mooi die krokodillensteek.
    Leuke sjaal en handig met die knoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful scarve!!! Love it!
    Have a great weekend!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ana,
      Thank you very much and same to you!
      have a nice weekend!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...