Volgers

woensdag 24 februari 2016

Bag

English below

Tas
Al twee jaar heb ik deze tas liggen om om te haken. Nu in twee dagen gedaan met de C2C steek, corner to corner. Met katoen. Ik barst van het katoen maar de tas wordt er wel zwaar door. Ik heb er nog één liggen om om te haken en één die al flink gebruikt is. Ik zie wel of ik er nog 1 ga maken. Roze en zwart katoen is nu schoon op. Heerlijk!



Bag
For two years I got two of those bags lying around. I wanted them to be pimped. But somehow it took two years. Now in two days, the first one is finished. I've made it with cotton but that's heavy. Now black and pink are gone, jeej :D 
I think it's a fun grocery bag

Have a great rest of the week!



4 opmerkingen:

  1. Mooi geworden! Zwart en roze; altijd goed. Heb ooit eens een trap gezien in deze kleuren. Zo gááf. Helaas, mijn laiverd vond het minder geslaagd. Dus dan maar een roze-zwarte tas. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt mij ook gaaf als trap. Geloof niet dat dat hier in dank wordt afgenomen hahaha.
      Dank je wel!

      Verwijderen
  2. love the design and the colors! you will be stylin' at the grocery!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...