donderdag 25 februari 2016

ATC

English below


ATC

Korte uitleg:
ATC is de afkorting van “Artist Trading Card”, wat vrij vertaald zelfgemaakte (creatieve) ruil kaarten betekend. (in Nederland gebruiken we het woord “artiest of kunstenaar” helaas niet voor dit prachtige hobby werk)
De Artist ben jij (de kunstenaar/ maker). Trading = ruilen een Card is een kaart. Dus het zijn ruilkaartjes door artiesten/kunstnaars/ jijzelf gemaakt
Meer informatie hierover: KLIK HIER

What are artist trading cards?
Artist trading cards (ATCs) are miniature pieces of art that are traded around the world. Artists create, trade and collect art at organized "swap" events, either in person or online. The only official rule for ATCs is the size: 2.5" x 3.5".
 
 ****************************************************************************

Mijn kaartjes
Gisteren begonnen met mijn Happy Monster kaarten, mijn allereerste echte ATC kaartjes.
En dan als motto: simpel, grappig en kleurrijk.
Ik vind ze echt geweldig geworden!
 
My first cards
Yesterday I started with my very first Happy Monsters cards.  My idea was: simple, funny and colorfull.
I think it worked? Don't ýa?




Uilen
Uiteraard kunnen de uilen ook niet uitblijven :D 
Dus met echte veren van mijn eigen Steenuilen. Ze zijn ech zoooooo leuk geworden.
 
 
 
Owls
Ofcourse I've made ATC owl cards. With real feathers from my own Little Owls. I really love these!
 
Pocketletter
Nu liggen ze netjes in een insteekhoek met 9 vakjes. 
Neat and tidy in the pocketletter 
 


Veel freubel plezier!
 

4 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn heel mooi ..heel mooi gemaakt !!!
    een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhh, dát zijn dus artist trading cards. Ik kwam ze op pinterest ook al tegen en had verder geen idee. Leuk idee en super leuke kaarten. Je monsters zijn te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ze zijn ook erg verslavend om te maken en je kan ze in allerlei vormen maken, als de maat maar hetzelfde blijft. Ik heb ze ook al gezien van stof. Quilters die ook ATC maken.

      Dank je wel!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...