Volgers

vrijdag 15 januari 2016

Week 1 van de VVcal

Goedemorgen,

Gisteren ontdekte ik per ongeluk deze cal die vandaag begint.
De Vibrant Vintage Cal. 
 
Super makkelijk en maar 2 vierkantjes per week!! Waarvan er 1 altijd de basis granny square is.  Ideaal! Dus als je zin en tijd hebt, kan je vooruit werken met de basis square.

Ik ga het proberen te volgen en heb net de eerste twee aquares gemaakt. Ze zijn niet geweldig en ik gebruik katoen resten om mee te doen. Daardoor worden ze ook kleiner. Misschien dat ik de blauwe over ga doen.
De roze is zelfs 1 ronde kleiner dan het patroon aangeeft. Dus ik zie wel hoe het wordt.




Omdat ik mijn 3d geprinte blocker steeds verkocht, is mijn man er nu weer 1 aan het printen en deze mag ik niet verkopen hahaha. Dat deed ik om de ontvanger snel van dienst te kunnen zijn. Maar ja nu zit ik zonder. Niet zo handig van mijzelf :D  Als ik de blauwe geblockt heb kom ik ook alweer een end. 








Het duurt weliswaar 40 weken maar dat is inclusief elke 8 weken, aan elkaar maken. 
Zoals gezegd kan je met de basis square vooruit werken. Je hebt er 32 van nodig.

Vertalen
Alles staat heel duidelijk in het Engels beschreven met US haaktermen, met veel foto's en schema's.
Als je een vertaallijst gebruikt, bijvoorbeeld deze: Charami en dan naar beneden scrolt voor de Amerikaanse termen en dan samen met de uitleg en foto's moet je een heel eind komen.


https://www.facebook.com/groups/wipufo/
Hulp nodig?
En anders kan deze Nederlandse FB groep jouw helpen. Wij zijn een crea groep met diverse handwerken en hobbie's.  Je mag ook reclame maken en verkopen in deze groep. Klik op het plaatje hieronder.









2 opmerkingen:

  1. Wow die deken ziet er wel mooi uit. Lijkt me ook wel goed te doen. Ik ben benieuwd wat voor moois je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ineens staan week 2 en 3 er ook op. en hoe je aan hecht. En momenteel zoveel andere dingen, die ik beloofd heb.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...