Volgers

vrijdag 29 januari 2016

Shawl

Tussendoor een "zomaar" kadootje gehaakt en nog bizar snel ook.

Dat is de gele shawl uit het boek "Haken & Kleur - Een huis vol geluk" van Saskia Laan & Claire Boeter. Dit is het eerste boek.

Deze shawl heb ik al veel gemaakt. Haakt heerlijk weg en met de zoete kleurtjes die ik nu gebruikt hebt, ziet het er vrolijk en lente achtig uit.


Helaas heb ik geen mooiere foto kunnen krijgen. Komt door het slechte weer.

Shawl is van heel licht geel  garen gemaakt met mint groene rand en dan roze, blauwe, groene en gele bloemetjes. Alles is katoen.

6 opmerkingen:

  1. Beautiful shawl! The flowers on it are perfect!
    Have a fabulous day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Ana for your kind message! Have a great weekend!

      Verwijderen
  2. Leuk en helemaal goed voor de lente. Moet het boek ook maar even van zolder halen. (Daar ligt ie zolang de grote kamer een bouwput is.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Af en toe weer even door je boeken bladeren is geen ramp. D

      Verwijderen
  3. Ik zag je mooie sjaal bij " link Your Stuff " en zo ben ik
    op je blogje terecht gekomen ...en je maakt ook mooie kaarten
    zag ik ...veel plezier met bloggen ....
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nieneke Nia, welkom! Dank je wel!
      Veel leesplezier!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...