donderdag 21 januari 2016

Pocketletter Gorjuss stijl

En daar is Gorjuss weer. De naam zegt het al.
Nu eens ge-experimenteerd met  Gorjuss en de pocketletter.

Ik heb diverse Gorjuss pakketten liggen. Dus ik heb een achtergrond vel uitgezocht en de voor gesneden ATC kaartjes, 9 stuks op het vel geplakt.  Dat nog aan 1 stuk gelaten. Eerst het midden plaatje en de rand erop gedaan.

Daarna via de achterkant met de 9 kaartjes als richtlijnen voorzichtig losgesneden, nog een beetje versierd. De label is nog blanco, dan kan ik zelf bekijken voor welke gelegenheid. Daarna elk kaartje in een pocket gedaan van de hoes, labeltje en een lintje.

Tja ik had misschien beter het hoofd op 1 ATC kaartje kunnen laten, nu ziet Gorjuss er wel sneu uit. hahaha Aldoende leert men.
Ook de mensen met de meest mooie creaties op hun blogs, die nooit hun foutjes laten zien, maken fouten :D  Iedereen knipt of snijd wel eens verkeerd. Of plakt iets verkeerds om.
In mijn geval gewoon niet opgelet met hoofd.

Toch is ie leuk geworden. Kleuren komen niet goed over. Komt door de plastic hoes. Maar je snapt het idee :D








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...