Volgers

dinsdag 19 januari 2016

#3 Deken Dinsdag

Goedemorgen freubelmutsen :D


Deze week heb ik niet zoveel gehaakt aan de dekens. En last van mijn schouder (zoals altijd) maar voor ook even met papierfreubels in de weer. Kaarten maken voor verjaardage en dergelijke. Ook dat vind ik erg leuk om te doen. Gaat ook tijd inzitten.


Ik heb wel iets gehaakt maar niet zo veel als ik eigenlijk had ik gewild. Zolang de bovenste (fleurige) deken maar op tijd af is. Die is voor iemand anders. Maar het einde is in zicht.




2 opmerkingen:

  1. Au ja, de schouder.... Hopelijk knapt ie snel op. Ze worden wel mooi, allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ach hoort erbij. En moet even aan de kaarten maak ook :D

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...