Volgers

dinsdag 12 januari 2016

#2 Deken Dinsdag



Week 2 
Ik schiet aardig op met de sprei. Het is ook een heerlijke steek, je hoeft niet eens te tellen.
Ik zit nu ongeveer op 40 cm hoog. Dus nog ongeveer 180cm te gaan.
Hij wordt steeds mooier.





Ik probeer elke dag minimaal 1 rij te haken. Maar het liefst 3 rijen dan is de mandensteek af.  En 's avonds voor de tv, haak je het echt zo weg. 

C2C
De C2C deken is een wip geworden. Ik wilde deze kado doen maar ik vond het als kado voor deze persoon niet geschikt en heb iets anders bedacht. Alleen kan ik deze niet laten zien.

Wel kan ik de kleuren laten zien. En hij wordt super gaaf al zeg ik het zelf. Alleen dat kan ik echt niet laten zien. Dan verraad ik het al.
Ik gebruik trouwens nog wel mijn restgaren. Het is even passen en meten maar het wordt heel erg mooi.



6 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd. Ze zien er beide mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wil je me eens mailen? Ik wil je graag wat sturen
    :) foukjesmith@gmail.com groetjes Meike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste deken ziet er super uit, maar de kleurrijke is zo lekker vrolijk!
    ps: Ben je nieuwe volger op Bloglovin' geworden,ontdekte je blog via Annemaries link party. Coole blog! Kom je ook eens kijken bij mij? http://www.bloglovin.com/katkatkatoen
    Groetjes en fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik ben niet zo van de fleurige kleuren. Die is ook een kado. Ik ben van de paars en zwart en dat komt straks op bed.

      Gezellig.
      Ik kom gauw kijken.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...