Volgers

woensdag 2 december 2015

Rest kleedje haken

Hoi allemaal,

Verslavend
Is wel verslavend een deken haken.  Ik probeer nu andere kleinere projecten tussendoor te doen want ik ga met dekens helemaal los, dat ik zelfs opsta midden in de nacht om verder te gaan.

Restkleedje
Ik heb van rest garen een vloerkleedje gemaakt.

Super makkelijk.
Haaknaald 10 en 3 draden te gelijk. Ik gebruikte 1 katoen en 2 acryl draden. En de mandensteek die in de Haakbijbel staat,  ook wel Basketstitch genoemd.  Nog geen 2 dagen over gedaan en je krijgt een retro look.
Als een draad op is, hecht je een nieuwe aan. Je haakt dus zuinig. Ofwel tot je draad echt op is, al is het midden in je werk. Dan krijg je een grappig kleurverloop.  Je vervangt dus NIET alle 3 de draden maar alleen het draad wat op is. 

Je kan er ook een deken van maken, dat wordt wel erg zwaar, dit kleedje is al behoorlijk zwaar.
Ruim 1 meter lang en 50 cm breed. 

Hij past perfect in onze slaapkamer



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...