Volgers

vrijdag 11 december 2015

Less is more

KerstIk probeer mijzelf in de kerststemming te krijgen en heel langzaam aan lukt dat wel. Van het weekend gaan we binnen aan de gang. We beginnen helemaal opnieuw. Onze kerstspullen hebben de verhuizing helaas niet overleefd. Eigenlijk helemaal niet erg. Dat is namelijk een mooie afsluiting van een hoofdstuk en nu maken we weer een nieuw hoofdstuk met ons nieuwe huisje e.d.

Ik heb manlief eigenlijk de kleuren laten bepalen in het huis. Dat kan ik gerust doen. Enige kans is is dat het niet mijn smaak is. Het geinige is, het was eerst niet mijn smaak. Ik vond het niet lelijk maar gewoon niet mijn ding.  Industrial Rustic. Dus industrieel met hout. Ik wilde heel graag het hout erin terug hebben om "warmte"te creeëren en dat is geweldig goed gelukt. Nooit gedacht dat ik zoveel grijs en ijzerwerk e.d. in huis zou willen. Soms moet je gewoon openstaan voor andere ideeën.



Alhoewel met deze kerst wilde ik het eigenlijk traditioneel houden. Want we hebben echt al eeuwen geen "gewone" boom meer gehad. Eigenlijk om twee redenen de dieren: fretten, katten en vogels en de beperkte ruimte.
Nu is het onze sport geworden om zelf iets te bedenken elk jaar wat niemand heeft.
Ik laat dus weer manlief zijn gang gaan en eigenlijk wil hij helemaal geen haakwerk. Maar hallo...ik woon er ook, ook ik wil mijn stempel ergens op zetten.

Dus gisteren begonnen met een krans. Geen idee wat ik eigenlijk wilde. Gewoon maar gegaan met wel de kleuren van ons huis en uiteindelijk vind ik hem geweldig leuk geworden!



Ik ben nog niet klaar. Ik ga zeker nog wat dingen maken voor binnen.
Toevallig hebben ze pas onze voordeur grijs geschilderd, dus tadaaaaa :D

Zijn jullie al in de kerststemming?

 

 

4 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! Ik weet t, ik ben wat laat, het feest is inmiddels alweer voorbij. Maar zeker een om te onthouden voor de to-do lijst voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank dank, nou hij hangt er nog :D Krijg complimenten van voorbijgangers :D

      xx

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...