Volgers

zondag 20 december 2015

Kleuren

Hoi allemaal,

Mijn haaknaald is eventjes op vakantie. Tja moet ook gebeuren.
Alles kerstkaarten zijn gemaakt en de deur uit.
Wel alvast een enorme sprei op de haaknaald hangen maar nu geen behoefte aan. Dat is ook mijn 2016 project.

Kleurboeken
Ik had nog stapels kleurboeken. En gisteren van de kerstman nog wat nieuwe kleuren bij gekregen zodat ik mijn Stabilo 68, op 1 na bijna compleet hebt en de Stabilo 88 is compleet.

Dikke dames
Ik heb vorige week, De Dikke dames verjaardagskalender ingekleurd. Oefening baart kunst. Geweldig leuk om te doen en de platen zijn niet groot.

Het betoverde woud
En net heb ik deze kleurplaat gemaakt uit "Het betoverde woud".  Ik merk dat oefening kunst baart. Ik krijg er daardoor ook steeds meer schik in.  Deze is ook een stuk groter en ben er ook paar uren mee bezig geweest. Maar het resultaat mag er zijn vind ik.









2 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk! Ben ook bezig geweest. lekker ontspannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank dank, ik vind het echt anders ontspannend, het kleuren, ergens ben ik dan intensiever bezig. Tja haken is ook weer anders natuurlijk, ook daar kan ik ontzettend van genieten maar mijn gedachten kunnen dan nog afdwalen en bij het kleuren heb ik dat (nog) niet. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...