Volgers

dinsdag 29 december 2015

Achter de feiten aan...

Feiten
Dat kan ik zo goed. Achter de feiten aan rennen en dat doe ik met veel plezier. Ik heb er een gruwelijke hekel aan om met de massa mee te gaan maarja soms is het gewoon zo leuk en ontkom ik er niet aan.

En ik dacht: "ach, de plastic tasjes worden duur en het is bijna Januari, dus laat ik er ook maar 1 maken".
En leuk dat ie is geworden :D 

Boodschappennetje


Het is een gratis patroon die ik per ongeluk tegenkwam van "Losse en Vasten". Klik hier om rechtstreek naar het patroon te gaan. 




Ik vind hem echt zo leuk en vooral handig, doe er een sleutelhanger aan en je kan hem aan je handtas hangen en zit je nooit meer zonder. Hij is ook stevig en vlot klaar. Ik heb ongeveer 1 hele bol cotone 8 gebruikt en nog een restje voor de sierrand. Dus een leuke, stevige en goedkope tas!





 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...