Volgers

donderdag 12 november 2015

Transfermarker

Weer een poging gewaagd met de transfer marker die ik bij CreabyBea heb gekocht. Nu is de tekst goed.



Super leuk speeltje en alles wat je op de foto ziet, heb je nodig.
  • transfermarker
  • project,  in dit geval een keukenschort
  • tekst in spiegelbeeld of foto uitgeprint met een LASERprinter (kopieermachine bij de supermarkt, heb ik ook gedaan). 
  • Lepel om het over te brengen.
Het kan ook in kleuren maar de kopieermachine van mijn supermarkt heeft dat niet.
Super leuk speeltje! Minder geklieder ( GEEN geklieder!) dan met de mod podge.
Ook op hout, stof, papier, klei te gebruiken!



Oefening baart kunst. Embossing pen en een extra anti slip mat onder de stof werkt veel beter! De Tree of Life op de zak van het schort gemaakt. Hij is geweldig mooi geworden. Het was eigenlijk een kleurenplaatje maar helaas de kopieermachine doet dat niet.



Dit plaatje er ook op gemaakt en deze is echt GEWELDIG goed gelukt!





Omdat het een kliederschort is, heb ik de tekst nog ingekleurd. Is niet nodig maar ach...beetje spelen ermee mag best. Oefening baart kunst.
En waarschijnlijk klieder ik het hele schort nog vol met de transfermarker.
Wat een leuk speeltje!

3 opmerkingen:

  1. Hee apart zeg, gaaf gemaakt,
    en lekker voor jezelf, kliederennnn maar !!!
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Inmiddels wat foto's toegevoegd. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is echt heel leuk. Moet ik ook maar eens achteraan. Ik gebruik transferpapier van de action. Dit ziet er toch beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...